Senin, 19 Agustus 2013

Ready to go

Chorus:
 If I go leavin you tonight
Everything is gonna be alright
Tak perlu kau menangisi 
Aku yang tak bearti

Hapus air mata mu
Jangan bebani hati mu
Baby im sorry
Im so sorry

Im ready to go oh oh oh
Im ready to go oh oh oh
im ready to go
im ready to go

verse 1:
Kau terlalu baik untuk ku untuk ku
Takkan sanggup hati ini tuk sakiti mu
Ku pergi dan mentari kan tetap menyinari
Langkah mu mencari cinta sejati

Hapus air mata di pipi
Jangan bersedih
Tanpa ku hidup mu kan tetap berwarna-warni
Bagaikan pelangi di sore hari
Sudah lah sudah jangan lah kau paksa

Percuma lah saja ini hanya sia-sia
Memang bukan takdir kita untuk selama nya bersama
Hapus semua memori kisah kita berdua

Back to Chorus:

Verse 2:
Oh baby babe i feel sorry i have to go
this love poison me and kill me slow
we cant never workout together yo

im never going back
and you said i left my snapback
yeah ya know i cant live without my swag
so sorry you aint my snapback

cause i just wanna fly like a bird
free like a bird
i feel sorry if i make you hurt
please dont keep me in your heart
so wake up wake up

please open your eyes and realize
i suggest you to listen my advice
find another man who better than me

Back To Chorus:

Brigde:
im ready to go
please please let me go
jangan paksa aku
aku tak bisa

im ready to go
so please
let me go
jangan paksa aku
aku tak bisa

Back to chorus:

2 komentar: